среда, 17. април 2013.

Nakon dugooo vremena / Hello after a long time


Zdravo svima! Nije me bilo baš dugo, ali evo konačno sam rešila da se ponovo aktiviram. Morala sam da promenim adresu bloga (staru su napali virusi :( ) tako da ćemo se sada družiti ovde i uz malo promenjenu pozadinu. Nadam se da vam se sviđa i da će vam se svideti moje kombinacije i postovi. P.S. Baš mi je drago da sam opet tu! Pozzz, B :)

Hello everyone! I wasn't there a long time, but finally I decided to re-activate. I had to change my blog address (old was attacked by viruses :( ) so now we can hang out here with slightly different template. Hope you like it and that you will like my combination and posts. PS I'm glad that I'm back! Xoxo, B :)






Pantalone / Trousers - Zara
Košulja / Shirt - Bershka
Sako / Blazer - Not branded
Torba / Bag - David Jones
Baletanke / Flats - Occasioni

3 коментара: