понедељак, 1. децембар 2014.

Jeans Jumpsuit

Zdravo svima, nije me bilo neko kraće vreme. Stigli su ovi, malo hladniji dani, i ja sam naravno uspela da se razbolim. Sad je bolje, prošla je prehlada i temperatura i spremna sam da nastavim druženje sa vama. U ovom outfit post-u predstavljam vam jeans kombinezon u kombinaciji sa pamučnom majicom i štrikanim prslukom koji ja obožavam. 
Jeans je ove sezone totalni hit, u stvari on je uvek hit, ali ove sezone dizajneri su mu posvetili posebnu pažnje. Stoga dragi moji dosta jeans-a i svaka vaša kombinacija će biti dobitna.








Kombinezon / Jumpsuit - New Yorker
Majica / T-Shirt - New Yorker
Prsluk / Vest - Not branded
Cipele / Shoes - Obuća Metro
Torba / Bag - Not branded

Inače još jedna stvar - danas počinje emitovanje prve reality emisije o modnim blogovima i blogerkama Wannabe Blogger Show. Jeste li spremi?! Ja sa nestrpljenjem očekujem da pogledam prvu epizodu na zvanično YouTube Wannabe kanalu. 10 divnih devojaka, puno zadataka, modnih stručnjaka... Krivo mi je što sam bila sprečena i nisam mogla da se družim više sa svima njima, ali znam da su oni uživali tokom snimanja ovo emisije i da su se potrudili da to zaista bude dobro osmišljeno, napravljeno i pre svega zanimljivo. 




Toliko od mene za danas, vidimo se uskoro. 
Pozzz, B. :)

Нема коментара:

Постави коментар